BEJELENTKEZÉS/IDŐPONTFOGLALÁS
- Az időpont lefoglalásával a teljes foglalási szabályzat automatikusan elfogadásra kerül!
- Kérünk, a saját neveddel add le a foglalásodat, amennyiben másnak szeretnél foglalni, akkor pedig az ő nevét és elérhetőségeit add meg!
- A bejelentkezés online időpontfoglalón keresztül lehetséges, a www.hairplay.hu oldalon!
- Foglalást követően 2 e-mailt fogsz kapni. Az első e-mail egy automata üzenet, ami a foglalási kérelem leadásáról értesít, ezt követően kollégáink ellenőrzik a foglalásokat és visszaigazolják. Ezután kapsz még egy e-mailt a sikeres foglalásról, ekkor válik érvényessé a foglalásod.
- Az időpont módosításának lehetőségét fenntartjuk (5 – maximum 20 perc), melyről egy módosító e-mail fog érkezni. (Amennyiben a módosított időpont nem felel meg, kérünk jelezd felénk e-mailben vagy közösségi oldalainkon. )
LEMONDÁS
- Amennyiben nem tudsz megjelenni az időponton, kérlek az időpont előtt minimum 24 órával jelezd felénk.
- 24 órán belüli lemondás esetén a szolgáltatás 50%-a felszámolásra kerül a következő alkalommal.
- Amennyiben az időpontod előtti 1 órában mondod le, vagy tájékoztatás nélkül nem jelensz meg az időponton, a szolgáltatás teljes díját szükséges megtérítened, ezt követően foglalható csak új időpont.
- Amennyiben beteg vagy, kérlek mindenképp jelezd felénk, és nézzünk másik időpontot, vigyázzunk egymás egészségére!
KÉSÉS/ÉRKEZÉS
- Kérjük, hogy az időpontodra pontosan érkezz: maximum 5 perccel az időpont előtt, késés nélkül! (Amennyiben tudunk hamarabb kezdeni, vagy csúszásban vagyunk, jelezni fogjuk feléd.)
- Amennyiben késni fogsz, kérlek jelezd minél hamarabb, amennyiben tudunk, próbálunk rugalmasak lenni. 15 perc késés esetén a szolgáltatás árának 100%-a megtérítendő. A lefoglalt szolgáltatás teljes körű elvégzését csak akkor tudjuk garantálni, ha időben érkezel! Ha a maradék időben belefér egy rövidebb szolgáltatás, azt fel tudjuk ajánlani a lefoglalt szolgáltatás helyett, az eredetileg lefoglalt szolgáltatás díjáért.
- Az időpontodra kérlek kísérő nélkül érkezz!
Ha fodrászhoz jössz (Petra, Máriná):
- Új vendégek fogadása: Petra: a vendégkör telítettsége miatt sajnos új vendégeket korlátozottan tudok fogadni, az alábbiak szerint: Ha még egyszer sem jártál nálam, akkor csak akkor tudsz foglalni, ha az aktuális hétre még maradt szabad időpont. Ha az aktuális hét teljesen tele van, sajnos nem tudlak fogadni. Ha hétvégén foglalsz, akkor hétfőre és keddre adható le foglalás. Ha már legalább egyszer voltál nálam, bármely meghirdetett időpontra tudsz foglalni 6 hétre előre.
Máríná: bármely meghirdetett időpontra fogadok új vendégeket. - Az időpont kiválasztása előtt, kérlek mindenképp nézd meg a weboldalon található hajhossz táblázatot, és aszerint válaszd ki a szolgáltatást! Amennyiben nagyon sűrű, vagy nagyon kócolódós hajad van, kérlek mindenképp a tiednél eggyel hosszabb hajat válaszd ki a foglalásnál! Amennyiben extra hosszú hajad van és emellett sűrű vagy kócolódós is, kérlek üzenetben jelezd felénk!
- Konzultáció: Amennyiben bármilyen festésre jelentkezel, a foglalást követő 24 órán belül konzultáció szükséges az időpont elfogadásához! Ezt kizárólag üzenetben, a HairPlay Facebook/Instagram oldalán teheted meg. Festés időpontot nem tudunk látatlanban elfogadni, ezért konzultáció hiányában az időpont elutasításra kerül! Alkalmi frizurára illetve összetettebb, időigényesebb fonásokra üzenetben tudsz jelentkezni közösségi oldalainkon.
Ha Rebekához jössz:
- Ha még nem jártál nálam, kérlek facebookon (Rebus Nails) vagy instagramon (@rebusnails) küldj egy üzenetet hogy mikorra foglaltál időpontot és küldj képet arról, hogy most milyen állapotban vannak a körmeid (mindkét kezedről), illetve képet arról, hogy mi az elképzelésed (nem baj, ha ez még változik). A foglalásodat csak ezután tudom megerősíteni.
- Sérült, vagy beteg köröm esetén a szolgáltatás részben vagy teljesen megtagadható.
- Az 1 hét garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra.
- Kérlek a telefon használatát, és a matatást mellőzd, ugyanis a körmöd tartósságának rovására mehet.